Afhalen

Woon je in de buurt van Mechelen of ben je in de buurt? Dan kan je jouw bestelling komen afhalen op ons adres: Tivolilaan 26, 2800 Mechelen.

Afhalen kan je doen nadat je een momentje hebt afgesproken via e-mail op info@koke.be.

Levering aan huis

Voor een snelle levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartners PostNL en Bpost. De keuze van de partner hangt af van het moment van je bestelling en weten we op voorhand niet met zekerheid. De meeste pakketjes worden verzonden met PostNL. Pakketjes worden meestal de volgende werkdag geleverd. Uitzonderingen zijn mogelijk.

Leveringsprijzen

Wij hanteren volgende tarieven (levering op Belgisch adres):

  • levering bij je thuis of op het werk: € 7,5

Internationale leveringen (Nederland):

  • levering bij je thuis of op het werk: € 9

Sommige producten kunnen verzonden worden in een enveloppe. Hierdoor is de verzendkost lager. De verzendkost zal dan automatisch verrekend worden tijdens het plaatsen van je bestelling. Van bestellingen die verzonden worden met enveloppe hebben we uiteraard geen track en trace code. 

Leveringsmogelijkheden

Bestellingen met een leveradres in België kan je laten bezorgen

  • bij je thuis of op het werk
  • in een afhaalpunt

Verzendingen in Nederland kunnen geleverd worden bij je thuis of op het werk.
 

Levering thuis of op het werk

Ontvang je pakje op jouw opgegeven adres. Onze verzendpartner bpost zorgt tijdens werkdagen voor een levering tussen 9u en 15u.
 

In een afhaalpunt of postkantoor

Niet zeker dat je thuis bent overdag? Je kan je pakketje ook laten bezorgen in één van de postkantoren of afhaalpunten van bpost.

Tijdens het plaatsen van je bestelling krijg je een overzicht van alle afhaalpunten en hun openingsuren in jouw buurt.

Opgelet: je pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het gekozen postkantoor of afhaalpunt. Na 2 dagen stuurt bpost een herinnering via e-mail. Indien je het pakket binnen deze periode van 15 dagen vergeet af te halen, zal het teruggestuurd worden naar onze winkel.
 

In een pakjesautomaat

Je kan je bestelling laten leveren in één van de pakjesautomaten verspreid over België. Deze zijn meestal gelegen op drukke knooppunten, in stations en in winkelcentra.

Deze pakketautomaten zijn 24/7 toegankelijk. Zodra je bestelling in de bpost pakketautomaat van jouw keuze is aangekomen ontvang je een e-mail en een sms van bpost. Na ontvangst van deze e-mail heb je 5 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Houd er dan rekening mee dat je hiervoor je bpack 24/7 gebruikersnummer (vermeld in de bevestigingsmail en op je gebruikerskaart) en je pincode (vermeld in de bevestigings-sms) nodig hebt. Als je het pakket niet ophaalt, wordt de bestelling na 5 dagen automatisch terug naar onze winkel gestuurd.

Levering in een pakketautomaat van bpost is enkel mogelijk indien je een bpack 24/7 account hebt. Je kan je gratis voor deze dienst inschrijven op www.bpack247.be

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je kiezen in welke pakjesautomaat je pakje geleverd moet worden.

Je levering volgen

Van zodra je pakket vertrekt uit onze winkel ontvang je een verzendbevestiging per mail. In die mail vind je een een Track & Trace code en een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

Je kan je levering volgen met je toegestuurde Track & Trace code op deze website: https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl

LET OP: DIT GELDT NIET VOOR BESTELLINGEN DIE VERZONDEN WORDEN VIA BRIEVENBUSPOST MET EEN ENVELOPPE. 

Levering gemist

Als je hebt gekozen voor een levering aan huis of op het werk, dan moet je een ontvangstbewijs tekenen. Was je niet thuis? Dan laat de postbode een briefje achter in jouw brievenbus. Op dit briefje staan de 2 opties die je hebt om je pakket in ontvangst te nemen. Je kan je pakket gaan afhalen met het briefje in het dichtstbijzijnde postafhaalpunt. Het adres van dit afhaalpunt staat op het briefje.

Een tweede optie is dat je aan bpost vraagt je pakket opnieuw te leveren. Dit kan enkel op hetzelfde adres als de originele levering. Je kan een nieuwe aanbieding aanvragen op  deze pagina.

Opgelet: je pakket blijft zo'n 15 kalenderdagen liggen in het postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum.

Deze website gebruikt zowel functionele als niet-functionele cookies. Meer info in onze Privacy Policy.Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.


OPGELET ORDERSTOP VOOR KERST: BESTELLINGEN GEPLAATST VANAF 08/12 WORDEN NIET MEER GELEVERD VOOR KERST!

Wij genieten van vakantie en ons gezinnetje van 24/12 t.e.m. 8/01. Bestellingen geplaatst vanaf 8/12 worden verwerkt vanaf 9/01. 

VEEL LIEFS, KELLY, KOEN, GUST & GASTON heart